czwartek, 3 stycznia 2013

LIEBSTER AWARDS

Zostałam po raz kolejny nominowana do Liebster Awards. Na tym blogu to po raz pierwszy, poprzednie nominacje były na innych blogach. Jeżeli chcecie poczytać tutaj daje wam linki:

Polega to na tym, że odpowiadam na pytania nominowanego. Potem muszę zadać 10 pytań i nominować inne blogi, ale tego nie zrobię, bo nie mam czasu na szukanie, a nie czytam innych blogów, a jeżeli już są jakieś to na pewno nie jest to więcej niż trzy. Tak więc nagnę zasady i po prostu odpowiem na zadane mi pytania przez Julię Ratajczak.

1. Ile masz lat?
16
2. Jak masz na imię?
Paulina
3. Jak zaczęła się Twoja przygoda z 1D?
Moje koleżanki mnie wkręciły :)
4. Masz jakieś zwierzę?
Tak, szynszyla.
5. Ulubiony film?
Nie mam.
6. Ulubiona piosenka 1D?
Nie ma takiej, lubię wszystkie ich piosenki.
7. Ulubiona książka?
Arabska Żona.
8. Który z chłopaków ma najsłodszy uśmiech?
Oczywiście, że Nialler :D
9. Pop, Rock, Reggae czy Hip-Hop?
Zależy od humoru.
10. Ulubiony kolor?
Fioletowy, różowy.
11. Włosy proste czy loczki?
A to różnie, raz mam takie i takie i obie fryzury bardzo lubię. :D

No to dowiedzieliście się trochę o mnie, taki początek na Nowy Rok. 

kissonme

xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz